utorok 24. marca 2015

"Potulky"mojou knižnicou :)

 

Nebola by som to predsa ja, ktorá by vkuse niečo nevymýšľala :). Časom si už na to zvyknete.

V nasledujúcich dňoch som sa rozhodla pridávať články zamerané nie len na recenzie známych kníh, recenzných výtlačkov a tak.. Zadívala som sa do našej preplnenej knižnice a len tak mi napadlo : Koľko je tu kníh, čo mi nič nehovoria.. Či už patria k svetovej literatúre, alebo národnej.

Samozrejme, dnes je moderné čítať novinky, Ameriku, či skôr zahraničné veci. Tiež patrím k tým, čo radšej hneď siahnu po novinke keď je príležitosť. No natrafila som u nás na množstvo kníh, o ktorých som predtým nepočula. Niektoré z nich majú staré papierové obaly, ktoré sa už takmer rozpadajú. Iné sú staršie ako moji starí rodičia. Nachádza sa tam kopa kníh, ktoré sú určite hodnotné a stoja za prečítanie. Jasné, že sa tam nájdu aj knihy, ktoré síce vôbec nie sú staré, no len som na nich trochu pozabudla.

Mojim cieľom je teda venovať pozornosť knihám možno nie až tak známym alebo aktuálnym, ale možno aj tak hodnotným.

Kľudne sa inšpirujte, budem len rada :)

K.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára