nedeľa 25. januára 2015

1. :) :)

Kde sa vzalo, tu sa vzalo, no niekde sa to vziať predsa muselo. Hovorím o myšlienke písať takýto blog. Priznávam sa, že nápad nebol tak čisto môj, ale odkukala som ho od jednej dobrej osôbky, ktorá mi povolila orafať jej nápad :) A tak som tu a púšťam sa práve do veci, s ktorou nemám skoro žiadne skúsenosti.

Prečo som sa rozhodla písať tento blog ?
Matne si pamätám na svoje čitateľské začiatky. U nás doma boli police vždy prepchaté knihami. Moja mamka mi čítala odkedy som boli veľmi malá a keďže som vyrastala ešte v svete, kde smartfóny a tablety neboli vôbec bežné, často som okrem iných vecí čítala. Na svoju 1. prečítanú knihu si síce ani nepamätám, no viem, že som začínala niekde pri Jacqueline Wilsonovej, tak ako mnoho iných detí. Chodila som aj často do knižnice a požičiavala som si stamdiaľ vždy kopu kníh. Dnes sa môj štýl točí okolo Agathy Christie, Johna Greena ( veď ako inač :) ), Josteina Gaardera a mnohých ďalších.

Osobne si neviem život bez kníh predstaviť a je mi veľmi ľúto tých, ktorí toto čaro ešte neobjavili. Z druhej strany, nikdy nie je neskoro :) Som toho názoru, že knihy dávajú človeku veľa a myslím, že nikdy neoľutujem ten čas, ktorý som pri nich presedela :)

Tým, že budem písať, zároveň môžem s vami zdieľať moje dojmy, odporúčania, atď.
Som v tejto oblasti úplne nová a ešte neviem ako to tu chodí, preto budem rada, keď uvidím nejaké komentáre, odozvy, návrhy kritiky. A dúfam, že tento blog bude jedného dňa mať akú-takú úspešnosť.


K.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára